Wyszukuję...
piątek, 9 stycznia 2015

W40K - Terminator Librarian


Witam szanownych czytelników oraz blogową brać ;)

Nie ma sensu rozwodzić się nad chwilową absencją, grunt że znów zebrało się trochę materiału i mogę opublikować to i owo. Całkiem niedawno w łapki trafił do mnie kolejny zestaw Space Hulka, siłą rzeczy przystąpiłem więc do intensywnej pracy. Nad genialnością tych modeli rozwodziłem się już nie raz nie dwa, więc oszczędzę Wam kolejnych zachwytów. Tym razem odziany w zbroję terminatorską Kronikarz przyjął niebieskie barwy (w przeciwieństwie do TEGO pana). Jedną z nowości mojego warsztatu jest fakt, że całkowicie przerzuciłem się na farby Vallejo / Army Painter. Kompletnie nie wiem jak mogłem wcześniej nie doceniać ich zalet, zdając się na łaskę i niełaskę Citadela. Nigdy więcej! :)

A już wkrótce kolejne figurki - Space Hulk i kilku bohaterów niezależnych z innych armii!

Hey!

After a three-months break I`m back to blogging. Three weeks ago I`ve received a new commission order - another Space Hulk Set. Here you may find an Librarian in Terminator Armour with force axe. It`s one of my favourite models from SH ;)
Maybe it is worth to know that I completely changed my paints. Now I`m using Vallejo and Army Painter only. Farewell Citadel!

Soon you can expect some new miniatures from SH and a few independent characters from other armies.






0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Back to top!