Wyszukuję...
piątek, 16 stycznia 2015

WFB - Tomb Kings / Casket of Souls


Projekt tego dużego modelu do armii Tomb Kings rozpocząłem dobre kilka miesięcy temu. Jak to zwykle w wypadku figurkowych projektów bywa, początkowy entuzjazm opadł i na długie tygodnie figurka wylądowała na półce. Całkiem niedawno postanowiłem do niej wrócić i dokończyć malowanie oraz podstawkę. Dzisiaj z przyjemnością chciałbym Wam zaprezentować efekty!

Figurka wykonana jest z finecastu, jednak nie miałem z nią przesadnie wielkich problemów. Odrobina ciepłej wody do wyprostowania części i kapka green stuffu do załatania drobnych ubytków - kilkanaście minut pracy (na szczęście...).
Całość przymocowałem do stalowej, prostokątnej blaszki (dodawali kiedyś takie prostokąciki do listów, by zwiększyć ich wagę). 
Wszystko malowane farbami Vallejo / Army Painter. Weathering to oczywiście niezastąpione pigmenty MIG. Na podstawce trawki Green Line i odrobina innych posypek. Wszystko zabezpieczone lakierem matowym AP.

Miałem delikatne problemy ze zrobieniem figurce odpowiednich zdjęć - postanowiłem w takim wypadku opublikować ich trochę więcej :) Zapraszam do obejrzenia galerii.

PS. Wczorajszy wpis o Amatorskich Audiobookach odniósł niemały sukces - tylu odwiedzin naprawdę się nie spodziewałem. Dzięki!

PPS. To nie koniec pracy nad tematem audiobooków - spodziewajcie się kolejnych, ciekawych postów :)


I`ve started this project a few months ago - Casket of Souls for Tomb Kings army. As usually I hadn`t enough time to finish it quickly, but last week I decided to make some last steps. Today I can proudly show you final part of project.

This model is of course finecast but happily with only a few bubbles. Some green stuff, hot water,half an hour and miniature was ready for primer. I created a base by steel lamella.
I used Vallejo / Army Painter paints and some MIG pigments for weathering. Tufts come from Green Line set

I had some troubles with making a good photos so here you may find more pics than usually. Enjoy!
If you want to order an commission work, feel free to write - battlepainting@gmail.com













0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Back to top!