Wyszukuję...
niedziela, 22 sierpnia 2010

Warmaster Ancients - Armia Kartaginy z okresu wojen punickich

Witajcie!

Postanowiłem nieco zmodyfikować tytuły postów umieszczanych na blogu. Znika przedrostek 'Prace studia...". Od tej pory przechodzę na nieco ciekawsze nazwy :)

Poniżej od dawna zapowiadana armia Kartaginy! Kilkaset modeli ustawione w równych szeregach i czekających na nadejście Rzymian. Figurek było tyle, że musiałem wykorzystać swój stół w salonie, gdyż tylko tam mogły się zmieścić. Taka liczba jednostek naprawdę cieszy oko każdego dowódcy. Jeśli chcielibyście dokładniej obejrzeć każdą z nich, to zerknijcie pod etykietę Warmaster Ancients (po prawej stronie wyświetlanej strony). Tymczasem zapraszam do oglądania zdjęć i oceny. Już wkrótce Roman Empire!

Trzymajcie się!

Fenris

PS. Modele 10 mm; Pendraken.











4 komentarze:

  1. Imponujące! Oto falanga jak się patrzy! Doskonałe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście robi wrażenie. Jednak liczba figurek bezposrednio przeklada sie na efektownosc. Bardzo fajnie wygladaja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna uwaga. Pomaluj brzegi podstawek, będą wyglądać jeszcze lepiej. Jestem pod wrażeniem szybkości, ja zdążyłem zrobić dopiero siedem oddziałów do mojej Kartaginy i dowództwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Armia w całej okazałości wygląda naprawdę imponująco! Wykonałeś kawał naprawdę dobrej i wymagającej nie lada cierpliwości roboty.

    Pozdrawiam,

    Kapitan Hak

    OdpowiedzUsuń

 
Back to top!