Wyszukuję...
środa, 30 września 2015

W40K - CSM - Terminator Lord


Hi!

Chaos Terminator Lord is another hero which I prepared for traitors army. I decided to paint it in Black Legion colour scheme. Moreover on miniature you may find magnets. It allows to use different weapons on the same model. I had a lot of fun during the painting process and in the future want to prepare termie sorcerer or even a big termie squad :) Enjoy!

If you want to order a commission work - battlepainting @ gmail.com

***

Czołgiem!

Kolejnym badassem którego przygotowałem do armii Chaosu jest Lord odziany w zbroję terminatorską. Jak widzicie kolorystycznie starałem się nawiązać do Czarnego Legionu. Jako dodatkowy "bajer" wykorzystałem magnesy, dzięki którym figurka ma wymienną broń. Tak spodobał mi się ten model, że mam zamiar w przyszłości popaćkać jeszcze czarnoksiężnika, a kto wie, może i cały oddział Terminatorów. Zapraszam do obejrzenia zdjęć i śledzenia z uwagą bloga :)









0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Back to top!