Wyszukuję...
piątek, 2 października 2015

W40K - Ghazghkull Thraka


Czołem!

W moje łapki trafił ostatnio Ghazghkull, którego musiałem pomalować w dość ekspresowym trybie. Tym razem bez fajerwerków, ale przynajmniej solidny TT został utrzymany :) Oprócz wilczków, drugą z moich wymarzonych armii są właśnie Orki. Kto wie, może pewnego dnia uda mi się dorobić swojej kolekcji.
Tymczasem przygotowałem dla Was materiał na kilka recenzji. Muszę tylko przysiąść i to wszystko zredagować. Trzymajcie się!

***

Hi!

A few weeks ago I painted Ghazghkull for Space Orks army. It was a speed painting but I reached solid TT quality. Orks are my second favourite army (Wolves are the first one) and maybe in the future I`ll have my own army of greenskins. 
Soon on my blog you`ll find some nice reviews, so stay tuned Generals!
Best!





0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Back to top!