Wyszukuję...
sobota, 17 stycznia 2015

W40K - Astra Militarum - Commissar



Czołem!

Kolejna miniaturka do armii Astra Militarum - komisarz! Sól armii imperialnej, podpora żołnierzy, motywujący dowódca, doskonały strzelec ( :> ). Mam absolutną słabość do tych "szarych charakterów", jednego już zmalowałem, kilku następnych jest w planach. Postanowiłem wykonać dosyć kolorową podstawkę, do czego użyłem tuftów Green Line oraz kilku kępek posypki Gale Force.
Przy okazji - NIE KUPUJCIE lakierów firmy Army Painter. Dzisiaj w warsztacie spieprzyła mi się już TRZECIA puszka. Przestaje sprayować i koniec. O dziwo nigdy nie mam problemów z Vallejo albo Citadel.....

Trzymajcie się!

Hello Bloggers!

Another miniature for Astra Militarum army - Commissar. Hero of the Empire, support for soldiers, great shooter ( :>). I love miniatures of commissars (check my Yarrick) and you can expect a few more imperial guard leaders on my blog. I decided to prepare summer, green base so i used Green Line tufts.

And one more thing. DO NOT USE Army Painter matt varnish. It`s my third can broken during the work. Strange - I`ve never ever any troubles with Vallejo or CItadel sprays....

Feel free to comment and if you want to make a commission work, just write: battlepainting@gmail.com


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Back to top!