Wyszukuję...
czwartek, 7 czerwca 2012

Nowy sklep hobbystyczny w okolicy i przemyśleń kilka

Witajcie serdecznie!

W warsztacie prace trwają nieustannie, już niedługo postaram się zaserwować nowe, smakowite zdjęcia modeli :) Tymczasem jednak chciałbym się podzielić z Wami fajną nowiną - Białystok w końcu dorobił się swojego sklepu hobbystycznego!

Wiąże się z tym nieco dłuższa historia, abyście przypadkiem nie pomyśleli sobie, że bitewniaki nigdy nie zawitały do stolicy Podlasia. "Za mojej kadencji" przewinęły się już dwa sklepy. Pierwszy, hen dawno, dawno temu, w którym wkręcałem się dopiero w cały "światek" gier bez prądu zwał się Departament Gier. Był to solidny bastion fantastyki, jednak niefortunnie upadło mu się po kilku latach działalności.
Prawie w tym samym miejscu powstała z kolei Komnata Gier, która przetrwała niestety bardzo krótko...

Teraz pora na Gryfana! Mam dużą nadzieję, że tym razem projekt się powiedzie. Za przemawia GENIALNA lokalizacja w ścisłym centrum miasta, niedaleko uczelni i rynku głównego. Sklep jest dosyć spory, przestronny, nowy. Z tego co udało mi się dowiedzieć jeśli chodzi o systemy, to właściciele stawiają na produkty GW oraz OiM, Dystopian Wars, Flames of War. Oprócz tego planszówki, rpgi, modele do sklejana, akcesoria modelarskie. Brzmi naprawdę nieźle.

Po cichu liczę, że sklep będzie żył - pokazy, warsztaty, rozgrywki, ligi, turnieje. Bez tego jego przyszłość jest przesądzona - nikt nie jest w stanie wygrać cenowo z internetowymi sprzedawcami. Natomiast jeśli wprowadziłby bogatą ofertę eventów i "wychował" sobie graczy, może istnieć naprawdę długo. Na pewno jest to jednak sporo roboty. Czy się uda? Czas pokaże; Tymczasem zapraszam na ich profil Facebook :)


Na pewno obiła się Wam o uszy informacja, że niedługo pojawia się VI ed. Warhammera 40 000... Mam cholerną ochotę poprowadzić do boju legiony Chaosu. Naprawdę potworrrrną :) Tym bardziej że na stanie mam już trochę modeli zdradzieckich marines oraz lorda w pancerzu terminatorskim. Chyba czas przyjrzeć się plotkom o nowym kodeksie.

Ok, przyznaję się. Strasznie się nagrzałem na granie, tym bardziej że już dawno nie turlałem kostkami ;] Obiecuję sobie jednak, że jeśli już, to tylko i wyłącznie klimaciarskimi rozpiskami. Stop PG! Mam za mało czasu żeby sobie psuć grę przegiętymi kombinacjami ;]

Pozdrawiam!

F.


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Back to top!