Wyszukuję...
sobota, 2 stycznia 2010

Start

Witajcie!

 Czas światu obwieścić powstanie mojego drugiego bloga ;] Pierwszy okazał się całkiem sporym niewypałem - mówi się trudno. Nabrałem niejakiego doświadczenia, pomysł okrzepł, wizja się nieco wyklarowała i siup! Mamy kolejny projekt, mam nadzieję nieco bardziej stały.

Na tej stronie (co można zauważyć już po nagłówku) poruszać będę zagadnienia dotyczące głównie gier bitewnych. Ponadto stanie się on niejako "centrum" studia malarskiego, które mam zamiar zacząć prowadzić na nieco szerszą skalę.

Tyle tytułem wstępu. Dodam jeszcze tylko, że region mój - Podlasie, wiek końcowolicealny, miłość do ciężkich, rogatych brzmień gitarowych (gdzie zresztą mocno się udzielam instrumentalnie i wokalnie).

Pozdrawiam!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Back to top!