Wyszukuję...
niedziela, 9 marca 2014

Back to the reality!

Czasem niezbędna jest dłuższa przerwa, która pozwoli przeprowadzić małą rewolucję. Gruntowną przebudowę przeszło całe Studio, strona została okraszona świeżym designem, w warsztacie kotłują się nowe farby, narzędzia i modele. Słowem - masa nowych sił!

Z przyjemnością śledzę też środowisko blogerskie, które zdecydowanie urosło, okrzepło. Dużo tekstów, wiele z nich to wartościowe poradniki, z których nie raz nie dwa udało mi się zaczerpnąć wiedzy. Porównując to do okresu powstania bloga (a było to kilka ładnych lat temu), widzę kolosalną różnicę. Za jedną z najważniejszych inicjatyw uważam powstanie serwisu Wrota, stanowiącego solidny serwis agregujący interesujące nas, hobbystyczne treści. Myślę że warto w tym wpisie wymienić jeszcze trzy ciekawe miejsca: Wojna w miniaturze, Polskie Figurki i Grot Orderly. Każdy z blogów ma coś ciekawego do zaoferowania (kanał YouTube!) i serdecznie polecam dodać je do ulubionych. A co będzie się działo na Battlepainting?

Całkiem niedługo czeka mnie przesiadka na nową domenę. Starą niestety zapomniałem na czas opłacić i pożarły ją spamboty :) Przez pewien czas zastanawiałem się nad umieszczeniem strony na zewnętrznym hostingu, jednak po skonfrontowaniu wszystkich za i przeciw, pozostaję na Bloggerze.

Nadchodzi też całkiem spory okres nadrabiania zaległości - w czeluściach dysku mam naprawdę dużo nieopublikowanych dotychczas zdjęć, które mam nadzieję uda mi się w bliższym lub dalszym terminie umieścić na stronie. Chciałbym tu też od razu przeprosić za ich jakość - nie wszystkie są idealne. Były robione w różnych warunkach, różnym sprzętem i z różnym szczęściem :)
Postanowiłem też poszerzyć odrobinę zakres działań, więc nie zdziwcie się jeśli czasem zapostuję o grze, filmie lub książce. Będą to drobne przerywniki w modelarskiej sprawie.

Nie pozostaje mi teraz nic innego jak zaprosić do przejrzenia nowej wersji strony, być może odnajdziecie interesujące Was wpisy. Dodatkowo zachęcam do obserwowania bloga oraz zalajkowania go na Facebooku. Możecie też wpaść na kanał YouTube, na którym wisi kilka video-recenzji.

Pozdrawiam!

F.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Back to top!