Wyszukuję...
niedziela, 26 maja 2013

Flames of War - Germany AA

Czołem szanowni Blogowicze!

Powoli znów wracam do "rozgrywki" i publikowania na blogu. Zapas zdjęć do update mam spory, ale nie jestem pewny jak będzie z częstotliwością :D
Lada chwila będziemy mieć okres wakacji, wyjazdów, środowisko modelarskie na pewno trochę przycichnie, mniej nowości od firm... Z drugiej strony będzie to czas na dokończenie wszystkich rozgrzebanych projektów! :)
Postaram się w bliższym-dalszym okresie postarać się o umieszczenie kilku dłuższych form na blogu, by nie zasypać go tylko i wyłącznie zdjęciami. Ciąży mi to trochę, ale cóż począć kiedy z czasem tak krucho.

Tymczasem - trzy budynki z niemieckimi stanowiskami AA. System oczywiście Flames of War :) Akurat te modele malowało mi się bardzo przyjemnie i stosunkowo szybko. Domki i "dachy" nie są niestety do końca spasowane [formy], jednak na stole nie wygląda to w żaden sposób źle. Enjoy!















0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Back to top!