Wyszukuję...
sobota, 23 października 2010

Avatars of War - Bor Dragonbane czyli powrót do rzeczywistości

Witajcie po długiej przerwie!

Co u Was słychać, co zmieniło się w światku modelarskim? Mimo iż nie pisałem, to jednak starałem się śledzić na bieżąco niektóre Wasze blogi, jednak nie zawsze mi się to udawało. Czy jakieś duże zmiany są, może macie do polecenia nowe, ciekawe blogi? Będę wdzięczny za garść informacji.

Mimo absencji nie zrezygnowałem z malowania - ba, rzekłbym nawet, że malowałem więcej niż dotychczas. Już niedługo spodziewać się możecie dalszej prezentacji armii do Warmaster Ancients oraz do Warhammera 40 000. Teraz zapraszam do przyjrzenia się jednej z moich ostatnich prac. Jest nią krasnoludzki bohater Bor Dragonbane. Model jest naprawdę cudownie wyrzeźbiony, posiada masę szczegółów. Malowanie było czystą przyjemnością.

Pozdrawiam!

Fenris





0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Back to top!