Wyszukuję...
poniedziałek, 28 czerwca 2010

PRACE STUDIA MALARSKIEGO - Khadroski Warjack Destroyer

Cześć!

Jak zapewne zauważyliście nieco zmienił się design mojego bloga :) Mam nadzieję że na lepsze.

Dzisiaj mam przyjemność zaserwować Wam zdjęcia pomalowanego khadorskiego warjacka Destroyer do systemu Warmachine/Hordes. Początkowe założenie było takie, że maszyna miała wyglądać na nieco steraną, długo używaną, często odmalowywaną, nie pierwszej młodości i nie "trzymaną w garażu" :P Pracę miałem o tyle trudną, że dostałem model częściowo już pomalowany, więc musiałem niejako dostosować się do tego, co leżało już na pancerzu :) Efekty proszę oceńcie sami.

Pozdrawiam!






3 komentarze:

  1. No i daje radę. Może nity warto by troche staranniej podmalować. Do grania lepiej nie trzeba :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To w zasadzie ten wpis przypomniał mi o moim Destroyerze. Szybko go dokończyłem, obfotografowałem i jest już na blogu.

    Jasne, to było tydzień temu, ale nie zdążyłem podziękować za inspirację ;)

    Pozdrawiam,
    red_gobbo

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha nie ma za co Red_Gobbo. Jack w Twoim wykonaniu naprawdę bardzo zacnie się prezentuje. Ciekawe czy kiedyś spotkają się one na polu bitwy jednym (wszak wszystko jeszcze możliwe :) ).

    OdpowiedzUsuń

 
Back to top!