Wyszukuję...
wtorek, 24 czerwca 2014

W40K - Blood Angels Terminator Librarian


Witam szanownych Czytelników!

Kolejny dzień przynosi nowy wpis i świeży model :) Dzisiaj mam przyjemność zaprezentować Wam Kronikarza zakonu Blood Angels. Figurka pochodzi z ostatniej edycji gry Space Hulk i zdecydowanie ma w sobie klimat. 
Malując starałem się zachować czysty, schludny schemat - kiedy fotografowałem, nie potrafiłem niestety uchwycić przejść między poszczególnymi tonami barwy czerwonej (która swoją drogą jest moim ulubionym kolorem w pracy). Mam nadzieję że praca przypadnie Wam do gustu - jeśli tak, zachęcam do komentowania! Jeśli nie, również zachęcam do zostawienia komentarza pod spodem z poradą modelarską.

Trzymajcie się i do usłyszenia!

Hey!

Another day, another post and the new miniature! I`d like to show you Blood Angels Librarian from Space Hulk Board Game. This model has nice atmosphere - in the dark tunnels of abandoned hulk, a brave Marine looking for Genestealers...
I wanted to paint it with clear scheme, without unnecessary weathering or dark colours. I hope you like it :) If you want, please leave a comment or share a post.
Cheers!

PS. Remember that if you want to order your well-painted minis, just write - battlepainting@gmail.com



0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Back to top!