Wyszukuję...
niedziela, 4 kwietnia 2010

Sdkfz 7 - drugi wóz amunicyjny skończony!

Hej!

Po lekturze mojego poprzedniego posta stwierdziłem, że moja prywatna armia nie może tak całkowicie stać odłogiem i postanowiłem pomalować ciągnik artyleryjski Sdkfz 7 należący do baterii dział 88 mm. Jak możecie zauważyć na zdjęciach brakuje jeszcze kierowcy - jest to spowodowane tym, że chcę poćwiczyć najpierw malowanie mundurów w wersji bagiennej (rok `44).

Kilka informacji odnośnie samego malowania - nie spodziewałem się, że będzie tak przyjemne! Wydaje mi się, że skala 15 mm jest tą, którą lubię najbardziej i mam zamiar wkrótce znacznie powiększyć swoją kolekcję modeli. Barwy zastosowałem typowe dla pojazdów z tamtego okresu wojny - bazę stanowi Desert Yellow miejscami wymieszany z różnymi brązami :) Ostatnio zresztą zacząłem odrobinę mieszać barwy - ot tak na próbę. Efekt końcowy jest przynajmniej dla mnie bardzo zadowalający i nie będę się wstydził tej figurki na stole. Myślę że wyszedł mi lepiej niż poprzedni Sdkfz. W najbliższym czasie chciałbym ostatecznie zamknąć kwestię wozów (może jakaś trawka na podstawki, załoganci?) i przejść do malowania dwóch lawet do dział. Potem przyjdzie kolej na same "acht und acht zentimeter" :P

Trzymajcie się!


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Back to top!